Wednesday, February 17, 2010

Kelas Kuih-muih Sejukbeku pada 14 Februari 2010


Peserta kita kali ni,namanya Kak Norrull dari Taman Sri Andalas, Klang. Kak Norrull belajar 5 jenis kuih iaitu karipap, samosa, cucur badak, kuih kasturi dan kek coklat lemabap. Kak Norrull kita ni dah lama dlm biz kek tau. Nak tahu berapa lama? 20 tahun.... Wow! Tabik Spring pada Akak! Disebabkan borak sakan, Wan terlupa langsung nak snap gambar Kak Norrull masa tgh buat kuih. Cuma kad nama Akak je pengubat rasa yg frust ni. Jumpa lagi akak! Suka tengok muka akak yg cute, org nye pun kecil molek.

7 comments:

ummi humaira said...

salam Wan..

amboi sembang sakan nooo sampai lupa nk snap gambaq .
tu ler pasai kalau cikgu dia yg terlampau baik nih .

Ayah Zain said...

Salam Wan,

kalu az datang belajau buat kek boleh ngak?

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam Kak Chaq,

Tu lah Kak.... Wan menci(pinjam cakap CM) betul dgn Wan ni, kalau dah dapat borak pasal kuih, lupa dunia lain. hehehehe....

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam Ayah Zain,

AZ ni kan saje je... Ye la tuh!

suzana fied said...

sy berminat nk masuk kelas buat cupcakes.. kelas kat kuantan ade x?

My NurFaqeh said...

saya lepasan belajar bidang teknologi makanan.. namun sy minat sgt nak join bakery.. ada kerja kosong tak untuk saya? tengah menganggur nie..

jika ada contact sy 0122047868 amat memerlukan..

Noor H said...

salam, akak mak sy ni teringin nak belajar buat frozen fd. frozen food akak ni kt pahang sahaja ker?
kat kedah ada x?