Saturday, February 6, 2010

Kelas Frozen Food pada 6 Februari 2010


Peserta kita pada kali ni, namanya Suhaili dari Shah Alam. Su berminat untuk mengikuti kelas kuih-muih sejukbeku iaitu karipap, popia dan creampuff. Seronok kenal Su! Jumpa lagi Sayang!

Su ni memang peramah dan pandai masak. Buat kuih ni (popia) langsung tak kekok. Boleh dah kalau nak start biz sekarang. Amacam Su?

Inilah hasil air tangan Su. Tahniah Su! Hebat dia kan!

3 comments:

My Life said...

salam kak
azie nak belajr juga boleh?

Catatan Peribadi Rusyaini said...

Salam Azie,

Bila masa pulak tetiba je nak belajar masak ni? Ke ada apa-apa ni, tiba-tiba nak jadi org dapur. Jadi ke terbang Paghis?

Kalu nak belajar, no problem. Kelas setiap Sabtu atau Ahad.

Che' Sue Karipap Pusing said...

kak wan dah nak pindah ke??? ala... nanti jauh la nak mintak tunjuk ajar... hmmm contact kat alam maya jer la...