Saturday, December 26, 2009


Karipap yang telah siap dibakar bersedia untuk disejukkan.

6 comments:

Maria Hadiey said...

kak wan..karipap yang nak disimpan dalam peti ais perlu dibakar dulu ek?selalunya kalau saya wat (utk makan2 je), bile simpan dia melekat.

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam Maria Hadiey,

Lepas isi inti, terus bakar. Tapi kalau nak goreng separuh masak pun boleh tapi jangan guna api kecil, guna api sederhana

Imran Paris said...

Wan, saya ni mmg suka betul dgn karipap dan cucur badak...nak tanya kalau kat KL, kat mana nak dpt stok Rusyaini Frozen Food??? Ingat kalau ada rezeki balik KL esok2 nanti nak bawak byk2 dtg Paris :D

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

Salam IP,

Tima kasihlah sudi ziarah. Produk boleh dapat kat kedai saya. kalau agen ada tapi jauh-jauh, tanjung Malim, kuantan dll. kalau datang kedai boleh dapat diskaun. heheheeh.

Asnija said...

Salam Wan,
Saya suka cucur badak, ada baca N3 saya pasal stress therapy tak? Tu pun pasal karipap juga. Lepas buat saya frozen kan terus, rupanya kena bakar dulu baru frozenkan ye...kalau samosa dengan kulit popia, kena bakar dulu jugak ke...he..he...tumpang lalu minta tips ye...

SUka le citer wan ni...

Wan Rusyaini Wan Mohd said...

salam Datin Asnija,

Saya dah baca pasal therapy tu. Tu yg saya hepi tiap-tiap hari asyik buat karipap je. Kalu nak frozen, elok bakar dulu, tp kalu tak nak goreng separuh masak. samosa pulak, masukkan je dlm freezer, jgn bakar. Okay! Info membantu?